HANDELSBETINGELSER.
Hvidovresport.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.
Du kan kontakte os på 36 75 13 15 i vores åbningstid, eller på hvidovresport@hvidovresport.dk som vi bestræber at besvare så hurtigt som muligt.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med hvidovresport.dk indgås aftaler på:
Dansk.
KØB trin-for-trin
1. Kom varen/varerne i indkøbskurven ved at klikke på symbolet "Læg i kurv".
2. Udfyld felterne med de nødvendige oplysninger.
3. Vælg fragt og ønsket betalingsform.
4. Accepter vores betingelser, og klik på gennemfør ordre.
Så vil ordrebekræftelsen dukke op på skærmen, og samtidigt sendes til den oplyste mail adresse. Ved manglende ordrebekræftelse på mail, så tjek spam/uønsket post.
Du kan vælge flg betalingsformer: Betaling ved afhentning. Ved afhentning i butikken, så reserverer vi varene i 7 dage, med mindre andet bliver aftalt. Du vil få besked pr mail eller telefon når ordren er klar. Vi tager imod flg betalingsformer: Dankort. Visa. Mastercard. American Express. MobilePay (81365) Ean-Nummer. Bankoverførsel. Beløbet trækkes først, når ordren er afsendt. Dette vil ligeledes blive bekræftet på mail Vi tager ingen kortgebyrer. RESERVATION AF BELØB. Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Beløbet reserveres på dit kort eller konto indtil: 1. Vi trækker beløbet, nårvi sender varen/varerne, eller 2. Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. LEVERING.
Levering sker med GLS eller PostNord. Her kan der vælges levering til din adresse, anden adresse eller til pakkeshop efter eget valg og tilgængelighed. Leveringstiden er normalt 1-2 hverdage. Vi leverer til Danmark, Sverige og Tyskland. | |
Fragten i Danmark starter ved 39,- Samlet køb over kr. 799,- leveres fragtfrit i Danmark til nærmeste GLS pakkeshop. |
FORTRYDELSESRET
Du har 60 dages fortrydelsesret, når du handler på hvidovresport.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag du;
- Har modtaget din vare
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
- får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Du skal inden 60 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen kan gives via hvidovresport@hvidovresport.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du nederst i dette afsnit om handelsbetingelser.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering.
Når du har givet os besked om, at du fortryder dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Vi taper aldrig på original emballagen, og vil bede kunden om heller ikke at gøre dette, da det kan medføre en værdiforringelse.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Vi anbefaler at du bruger GLS eller Postnord og send altid direkte til adressen.
Hvidovre Sport.
Hvidovrevej 158.
2650 Hvidovre.
Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på
Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde som hvis du prøvede den i vores fysiske butik. Hvis varen er prøvet udover hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler kan det medføre en værdiforringelse af varen.
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi betalingen modtaget fra dig, herunder eventuel leveringsomkostning. (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Vi anbefaler GLS eller Postnord.
Vi modtager kun pakker, der sendes direkte til adressen
Hvidovre Sport
Hvidovrevej 158
2650 Hvidovre
HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden form for dokumentation for dit køb. .
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
REKLAMATIONSRET
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på hvidovresport.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
VI REFUNDERER RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Vi anbefaler GLS eller Postnord og send altid direkte til adressen.
Hvidovre Sport
Hvidovrevej 158
2650 Hvidovre
VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU SENDER VAREN TIL OS
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine rimelige fragtomkostninger.
HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden form for dokumentation for dit køb.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
For at du kan indgå aftale med os på hvidovresport.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Hvidovre Sport og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Følgende fra Hvidovre Sport har adgang til de oplysninger, der registreres om dig:
Direktøren
Direktøren og den dataansvarlige på hvidovresport.dk er Poul Riboe
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Kundeoplysningerne bliver ikke transmitteret.
Der videregives ikke oplysninger til tredjepart.
Som registreret hos Hvidovre Sport har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Hvidovre Sport via e-mail hvidovresport@hvidovresport.dk.
KLAGEADGANG.
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på mail: Hvidovresport@hvidovresport.. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen,som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr.
For at klage over tøj og sko, skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at klage.
Når du handler på en e-mærket webshop,kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommisionens online klageportal her-
http://ec.europa.eu/odr
STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Hvidovre Sport
Hvidovrevej 158
36751315
hvidovresport@hvidovresport.dk
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato
Website: hvidovresport.dk
Virksomhedens juridiske navn: Hvidovre Sport
Organisationsform: Personligt ejet
CVR: 32199690
Virksomhedsadresse:
Hvidovrevej 158
2650 Hvidovre
DK
E-mailadresse: hvidovresport@hvidovresport.dk
Telefon: 36751315
Virksomhedens etableringsår: 1963
Handelsbetingelserne er senest opdateret 13.09.2024